jakie-opakowanie

Pokaż mi opakowanie, a powiem Ci co kupiłeś

3 years ago

Zadaniem profesjonalnych grafików jest tak ubrać produkt w opakowanie, by bez zastanowienia człowiek go kupił. Piękne zdjęcie, pastelowe kolory – to wszystko potrafi przyciągnąć ludzkie oko i zachwycić. Jedni bez zastanowienia biorą daną rzecz, inni trochę się nad tym zastanawiają. Bywa tak, że opakowanie swoim wyglądem idealnie łączy się z produktem. Jednak, czy zawsze tak jest? Wszak w tym wypadku wygląd ma znaczenie. Tylko czy z każdym produktem tak jest?

Piękne, ładne i kolorowe

Są momenty, kiedy opakowanie w jakim ulokowano produkt kompletnie nie współgra z artykułem w środku. Niekiedy zdarza się też sytuacja, kiedy patrząc na wizualizacje już od startu wiemy, że kogoś bardzo poniosła wyobraźnia. Na szczęście takie przypadki są rzadkością. Co jednak, kiedy sprzedający chce by jego opakowanie zachwyciło klientów? Udaje się do firmy, która projektuje takie rzeczy na co dzień.

Najlepiej skorzystać z pomocy profesjonalistów, by później nie płakać nad rozlanym mlekiem. Co może znaleźć się na takim opakowaniu przeczytamy na http://www.straz-pozarna.nysa.pl/ . Nie dla wszystkich ludzi wygląd opakowania ma znaczenie. Jednak nie ma co się oszukiwać. Im bardziej kolorowe i ładne tym częściej będzie przyciągało nasz wzrok. Dodatkowo, gdy dojdzie do tego jeszcze estetyka, to już będzie idealny komplet.

Nie każdy jednak przywiązuje do tego ostatniego wagę, ponieważ i tak później opakowanie wyląduje w koszu na śmieci. Chyba, że będziemy chcieli później dać coś na reklamację. Wtedy warto taką rzecz zachować. Nie musimy przecież stawiać tego na półce i podziwiać. Praktycznie każdy chowa jakieś kartoniki po szafkach, żeby nie zajmowały miejsca.

Warstwa zewnętrzna jest ważna

Nie ma co się oszukiwać, każdy z nas zwraca uwagę na to, w jakim opakowaniu znajduje się produkt. O to przecież chodzi. Nikogo nie zainteresuje rzecz owiniętą jedynie w szary papier, ale w kolorowy i pstrokaty już tak.

Musimy przyznać rację, że wygląd opakowania robi robotę. Nawet jeśli potem większość czasu spędzi na dnie szafki w piwnicy bądź od razu wyląduje w koszu. Na szczęście, nie kupujemy wszystkiego tylko dlatego, że ładnie wygląda. Wygląd opakowania jest dodatkiem do całego produktu.

Adalbert Cibor